Al hacer clic en “Aceptar todas las cookies”, usted acepta que las cookies se guarden en su dispositivo para mejorar la navegación del sitio y analizar el uso del mismo.
Una centraleta virtual és un sistema telefònic que opera a través de la infraestructura d’internet (VoIP, per les seves sigles en anglès, Voice over Internet Protocol). A diferència de les centraletes telefòniques tradicionals, que estan físicament ubicades a les instal·lacions d’una empresa i requereixen maquinari específic, les centraletes virtuals funcionen al núvol i es poden gestionar a través d’una interfície en línia.
Les centraletes virtuals ofereixen una varietat de funcions i característiques, que poden incloure:
Recepció de trucades
Permet configurar menús d’opcions per a la recepció de trucades (IVR) i redirigir-les segons la selecció de l’usuari.
Número de telèfon virtual
Proporciona números de telèfon virtuals que poden estar associats amb diferents ubicacions o departaments.
Gestió de trucades
Permet la transferència de trucades, la seva gravació, la gestió de cues de trucades, etc.
Desviament de trucades
Permet desviar trucades a números externs o a dispositius mòbils.
Actualització contínua sense complicacions
Sense costos de manteniment, sempre al dia i amb una instal·lació ràpida adaptada a les teves necessitats.
Flexibilitat
Permet als empleats fer i rebre trucades des de qualsevol lloc amb connexió a internet, cosa que facilita el teletreball i la mobilitat.
Anàlisi i estadístiques
Proporciona informes detallats sobre l’ús del telèfon, temps d’espera, durada de les trucades, etc.