Una centraleta virtual és un sistema telefònic que opera a través de la infraestructura d’internet (VoIP, per les seves sigles en anglès, Voice over Internet Protocol). A diferència de les centraletes telefòniques tradicionals, que estan físicament ubicades a les instal·lacions d’una empresa i requereixen maquinari específic, les centraletes virtuals funcionen al núvol i es poden gestionar a través d’una interfície en línia.

Les centraletes virtuals ofereixen una varietat de funcions i característiques, que poden incloure:

Recepció de trucades

Permet configurar menús d’opcions per a la recepció de trucades (IVR) i redirigir-les segons la selecció de l’usuari.

Número de telèfon virtual

Proporciona números de telèfon virtuals que poden estar associats amb diferents ubicacions o departaments.

Gestió de trucades

Permet la transferència de trucades, la seva gravació, la gestió de cues de trucades, etc.

Desviament de trucades

Permet desviar trucades a números externs o a dispositius mòbils.

Actualització contínua sense complicacions

Sense costos de manteniment, sempre al dia i amb una instal·lació ràpida adaptada a les teves necessitats.

Flexibilitat

Permet als empleats fer i rebre trucades des de qualsevol lloc amb connexió a internet, cosa que facilita el teletreball i la mobilitat.

Anàlisi i estadístiques

Proporciona informes detallats sobre l’ús del telèfon, temps d’espera, durada de les trucades, etc.

Et cridam nosaltres gratis?